ထိုအခါ ကဒူးလူမ်ိဳးတစ္ေယာက္သည္ တင္းတိပ္ကို ေခါင္းၿမီးၿခဳံၿပီးလွ်င္ ေသရည္ဗူးကို လြယ္လ်က္၊ ႏြားနက္ တစ္ခုကို စီး၍ နန္းေတာ္ရာ ေ႐ႊပႏၷက္အနီးသို႔ ေရာက္လာေ သာေၾကာင့္၊ ၾတင္းသံ နဝင္းသံ ေစာင့္သူတို႔က ဘမ္းဆီးရာ ထိုေယာက္်ားသည္ ေၾကာက္လန႔္တၾကား ျဖစ္သျဖင့္ ေသရည္ဗူးကို ပစ္ခ်လိဳက္သည္ကာလ၊ ေ႐ႊပႏၷက္ေပၚသို႔ က်သျဖင့္ နန္းေတာ္ရာေျမကို အရက္ရည္ ျဖန္းဘိသကဲ့သို႔ ေသရည္ဗူးကြဲေလ၏။
ထိုမွတပါးလည္း ေ႐ႊပႏၷက္သည္း ခ်စဥ္၊ ေတာင္အရပ္မွ ၾကယ္တံခြန္ ထြက္သည္။ ဥကၠာက်သည္၊ လုံးပတ္ ေလးထြာခန႔္ ပမာဏရွိေသာ ေႁမြစပါးႀကီးတစ္ခုသည္၊ တမုဟုတ္ျခင္း ေပၚလာ၍ ေ႐ႊပႏၷက္သည္းကိုပတ္ေခြၿပီးလွ်င္ သွၽဴးသွၽဴး ဟူေသာ အသံကို ျမည္လ်က္ေတာင္အရပ္သို႔ ထြက္သြားေလသည္။
ဤသို႔လွ်င္ အရပ္ရပ္ ျဖစ္ထြန္းေသာ တိတ္၊ နိမိတ္
ၾတင္းသံ နဝင္းသံမ်ားႏွင့္ ၿမိဳ႕၊ က်ဳံး ဘုရားမ်ားကို တည္
ထားၿပီးစီးေၾကာင္း၊ ျပည္မည္၊ ၿမိဳ႕မည္၊ ဘုရားမည္မ်ား
ကို ဘြဲ႕နာမံေတာ္ မျခည္ရေသးေၾကာင္း။ ၿမိဳ႕ေနပုံစံ၊သဏၭာန္၊ တာကြာမ်ားႏွင့္ ေနာင္ေတာ္မင္းႏွစ္ပါးထံ အမတ္ေက်ာ္ကို ေစလႊတ္တင္ေလွ်ာက္ေစသည္။
ေနာင္ေတာ္ မင္းႏွစ္ပါးသည္လည္း ထင္ရွား အတိတ္၊ နိမိတ္ျဖစ္ဟန္ အေရးမ်ားကို ေမးေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ရခိုင္အမတ္ႀကီး ဝိဒူရေက်ာ္ေခါင္ ေလွ်ာက္သည္ကား...
အရွင္မင္းျမတ္ - ညီေတာ္ႏွစ္ပါးတို႔ကို အေရးေပးေတာ္မူ၍ တည္ေထာင္ေစေသာ အခ်က္တြင္ ႏြားနက္ စီးေသာသူ၌ အရက္ဗူး ကြဲပ်က္၍ ပႏၷက္၏ အေပၚသို႔ က်ေရာက္သည္ အလိုမွာ- တိုင္းေတာ္ ျပည္ေတာ္၌ ေနကုန္ေသာသူတို႔သည္ ေရစာေပါမ်ား၍ ေသာက္စား ယစ္ဝ ေပ်ာ္ျမဴးအံ့ေသာအေၾကာင္း ျဖစ္ပါသည္။
တင္းတိမ္ကို ၿခဳံလ်က္ လာေရာက္သည္ အလိုမွာ
တင္းတိမ္၏ သေဘာသည္ ေနပူတံလွ်ပ္၊ မိုးစြတ္ ႏွင္းပက္ ရွိေသာအခါ၊ ကာေသာ္ လည္းေကာင္း၊ မိုးေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ျခံဳေသာ္လည္းေကာင္း လုံၿခဳံျခင္းကို ရပါသည္။
ယင္းသို႔သာလွ်င္ မဟုတ္ေသး-တင္းတိမ္ဟူေသာ အမည္သညာ၊ အကၡရာေခၚေဝၚေသာ အလို၊ ဤျပည္ေတာ္၌၊ ေနေသာ သူတို႔သည္ လယ္ယာလုပ္ျခင္း၊ ကုန္သြယ္ျခင္း၊ မင္းမွီစိုးကပ္ ျပဳျခင္း စေသာ ဥစၥာ ရွာမွီးျခင္း အရပ္ရပ္တြင္၊ သိန္း, သန္း, ကုေဋ၊ ေပါမ်ားႂကြယ္ဝ၊ ေလာက္င တုံတြင္ေအာင္၊ မရွာမမွီး၊ သာမည စိုးစဥ္းရွိလွ်င္ တင္းတိမ္ လြယ္ရာေသာ
အေၾကာင္း ျဖစ္ပါသည္။
ထိုသို႔ေသာ နိမိတ္၊ အတိတ္ လကၡဏာ၊ ျမတ္မြန္ရာ သည္ကို အေၾကာင္းျပဳသျဖင့္ ေ႐ႊျပည္ေတာ္ကို ရတနာတင္းတိမ္ဟု၊ သမုတ္ေတာ္မူရလွ်င္၊ ေနပူတံလွ်ပ္၊ မိုးစြတ္ႏွင္းပက္ႏွင့္ တူေသာ ရန္သူတပါးတို႔၊ ေမွာက္မွား က်င့္ႀကံရွိေသာ္လည္း မေပါက္မေရာက္နိုင္ရာ။ ေကာင္းစြာ လုံၿခဳံအံ့ေသာ အေၾကာင္း ျဖစ္ပါသည္။
ႏြားနက္ကို စီးလာသည့္အလိုမွာ- ႏြားကား စေန
နံ၊ နက္ အကၡရာလည္း စေနနံ၊ စေနနံ ၂ ခ်က္ႏွင့္ အကၡရာေ ပၚရွိသည္တရပ္။
ေ႐ႊဘုံ ေ႐ႊနန္း တည္ေတာ္မူေသာ အရပ္ေဒသ
ပုံစံတြင္လည္း
အေရွ႕ ကား- မင္းဝံ ရိုးမေတာင္၊
ေတာင္ကား- ေတာင္ညို-မင္းျပင္ေတာင္၊
အေနာက္ကား- ခိုေတာင္၊
ေျမာက္ကား- ပုပၸါးေတာင္ေျခ၊
ဤသို႔လွ်င္ ရာဇၿဂိဳဟ္ျပည္ႀကီးကဲ့သို႔၊ ညိုညိုမွိုင္းမွိုင္း
တံတိုင္းသဘြယ္၊ ေတာင္ပတ္လည္ရစ္သြယ္လ်က္၊လယ္ပယ္ခ်ိဳင့္ဝွမ္း၊ ပူခ်မ္းမွ်တ၊ မိုးက်ေရလာ၊ ဆင္စာျမင္းစာ၊ ေပါမ်ားရာ ခပင္း၊ တြင္း၏သဏၭာန္၊ ရွိေလသည့္ အဟန္ေၾကာင့္ ၿမိဳ႕ေတာ္ကို ေတာင္တြင္းႀကီး ဟု သမုတ္ေတာ္မူရလွ်င္ ျပည္သူခ်မ္းသာ၍၊ သာသနာ စည္ပင္၊ လူရွင္ေပ်ာ္ပါး အစားအေသာက္ ေတာင္ကဲ႔သို႔ ေမာက္အံ့ေသာ၊ အေၾကာင္း ျဖစ္ပါသည္။
ေ႐ႊပႏၷက္သည္းကို စပါးႀကီး ပတ္ေခြသည္ အလိုမွာ-စပါးႀကီးေႁမြတို႔သေဘာသည္၊ အျခားေသာ ေႁမြတို႔ကဲ့သို႔ အစာအာဟာရတို႔ကို၊ လွည့္ပတ္ သြားလာ၊ ရွာစားေသာ အေလ့ မရွိပါ။ မိမိခ်က္ႀကိဳး ၿငိလွ်င္၊ အနီးအပါး၌ ရွိေသာ သမင္ ဒရယ္၊ ယုန္ငယ္ ကြၽဲ ႏြား အစရွိေသာ သတၱဝ ါတို႔သည္ တျခားတပါးသို႔ ထြက္သြားျခင္းငွါ မစြမ္းနိုင္ပါ။ စြမ္းေရာက္သေ႐ြ႕ပင္ ေျပးသြားျငားေသာ္လည္း စပါးႀကီးေႁမြ ရွိရာ၊ အဖန္တလဲလဲ ေရာက္လာရဘိသကဲ့သို႔ အစာအာဟာရ
တို႔ကို လွည့္ပတ္သြားလာ ရွာစားျခင္း အေလ့မရွိ။
ယခု တည္ေထာင္ေတာ္မူေသာ ေ႐ႊျပည္ေတာ္
သည္လည္း၊ အဝတ္အစား၊ စပါးဆန္ေရ၊ ေ႐ႊေငြ ဥစၥာ ရတနာ တို႔ျဖင့္၊ လြယ္လင့္တကူ၊ ရွာယူေပါမ်ားျခင္း ရွိမည္ျ ဖ စ္ေ သာေၾကာင့္ ဆင္းရဲသား ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးတို႔ ၾကက္ပ်ံမက်၊ ျပည့္ဝ ခ်မ္းသာ၍ အိမ္ေျခလူေနအမ်ား၊ တိုးပြားႀကီးက်ယ္ရန္ ရွိပါသည္။
ဤျပည္ၿမိဳ႕မွ-အျခားေသာ တိုင္းျပည္ၿမိဳ႕မ်ားသို႔
ထြက္သြား ေျပာင္းေ႐ႊ႕ ရွိေသာ သူတို႔သည္လည္း အရွည္ ေလးျမင့္၊ ႏႊဲဖင့္၍ မေနနိုင္ပါ။ စပါးႀကီးေႁမြ ခ်က္ႀကိဳးကို တိုးမိေသာ သတၱဝါကဲ့သို႔၊ ျပည္ေတာ္ တိုင္းေတာ္သို႔သာ၊ အလ်င္တဆာ ျပန္ေရာက္ေနထိုင္ ရာေသာအေၾကာင္း ျဖစ္ပါသည္။
ထိုစပါးႀကီးေႁမြ သွၽဴးသွၽဴး ဟူေသာ အသံကို ျမည္လ်က္၊ ထြက္သြားေလသည့္အလိုမွာ-သီဟိုဠ္ကြၽန္း
သားတို႔ဘာသာ၊ သွ်သ်ႉးဟူေသာ စကားကို မဂဓရဇ္ တိုင္းသားတို႔ဘာသာ သုသု ဟူေသာ အကၡရာကို ရပါသည္။ ထို သုသုဟူေသာ စကားကို ျမန္မာဘာသာ ျပန္ဆိုလွ်င္ ေကာင္း၏၊ ေကာင္း၏ ဟုဆိုေသာ ေကာင္းခ်ီးေပးျခင္းအနက္ကို ရသည္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္၊ တိုင္းျပည္ထီးနန္း၊ တည္ေထာင္သည္ကို သမာေဒဝ စေသာနတ္ေကာင္း နတ္ျမတ္တို႔ ေကာင္းခ်ီးေပးျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
ထိုစပါးႀကီးေႁမြ ေတာင္အရပ္သို႔ ထြက္သြားသည္ အလိုမွာ- ဒကၡိဏ ဒိသာ ေတာင္မ်က္ႏွာကိုအယူေတာ္ မရွိသင့္။ ေျမႀကီး ေမာက္မိုေသာေတာင္ကိုယူရပါမည္။ ျမန္မာဘာသာ ေတာင္ကို ရွမ္းကဒူးလူမ်ိဳးတို႔ဘာသာ၊ လြယ္ ဟူ၍ ေခၚပါသည္။ တိုင္းေတာ္ျပည္ေတာ္ကို ရန္သူတပါး၊ ေနွာက္ယွက္ျငားလည္း၊ လြယ္လင့္တကူ၊ ေအာင္ျမင္ေတာ္မူ အံ့ေသာ အေၾကာင္းျဖစ္ပါသည္။
ဤသို႔လွ်င္ အရပ္ရပ္ေသာ က်မ္းဂန္၊ ထုံးစံပေဝဏီ
နည္းမွီစံက်၊ စကားမ်ားႏွင့္ ေလွ်ာက္ထားလွ်င္၊ အလြန္အားရ ႏွစ္သက္ေတာ္မူသည္ျဖစ္၍
ျပည္ေတာ္ကို ရတနာတင္းတိမ္၊
ၿမိဳ႕ေတာ္ကို- ေတာင္တြင္းႀကီးၿမိဳ႕၊
သမုတ္၍၊ ကမၸည္း ေမာ္ကြန္းတိုင္ စိုက္မွတ္ရမည္ အေၾကာင္း မ်ားႏွင့္ ညီေတာ္ႏွစ္ပါးထံ မိန႔္ေတာ္ျပန္ဆိုသည္။
ထိုမွတပါး အမတ္ႀကီး ဝိဒူရ ေက်ာ္ေခါင္ ထပ္မံေလွ်ာက္ ဆိုျပန္သည္ကား၊ ဘုန္းေတာ္ အလြန္ႀကီးလွေသာ အရွင္မင္းျမတ္၊ သုံးလူ႕ အထြဋ္၊ သဗၺၫု ျမတ္စြာဘုရားသည္၊ ၁၆ ဝါေျမာက္၊အာဠဝီျပည္တြင္၊ သီတင္းသုံး ေနထိုင္ေတာ္မူ၍ အာဠဝီ ဘီလူးကို ထူးျမတ္ေသာတရား ျဖင့္ ေဟာၾကားဆုံးမ
ေတာ္မူစဥ္- ဘီလူးစာ ပို႔ေရာက္ေသာ အာဠာဝက႐ြာစား မင္း၏ သားကို ဘုရားျမတ္စြာ ေတာင္းယူ၍ အတူ ေနာက္ပါ ေခၚၿပီးလွ်င္ ၊ လြန္ေလၿပီးေသာ ဘဝ၊ ခိုမင္းအစစ္ ျဖစ္ေတာ္ မူဘူးေသာ၊ ခိုေတာင္သို႔ ေဝေဏယ် သတၱဝါကို ေဒသနာေရ ၊ တိုက္ေကြၽးေတာ္မူမည္၊ ေဒသစာရီ ႂကြခ်ီဆိုက္ေရာက္သည္ ကာလ၊ေမ်ာက္ညီေနာင္ ေလးခုတို႔သည္၊ သဒၶါတရား၊ လြန္
ႀကီးမား၍၊ ဘုရားျမတ္စြာကို၊ သရက္သီးေလးလုံး ကပ္လႉ ၾကၿပီးလွ်င္၊ ထိုသရက္ေစ့ကိုလည္း၊ ေျမတြင္ တေပါင္းတည္း ျမႇုပ္ႏွံေလသည္။
ထိုအေၾကာင္းကို ဘုရားေ႐ႊဉာဏ္ေတာ္ျဖင့္ ျမင္ ေတာ္မူ၍ ဤသရက္သီး ေလးလုံး ကပ္လႉေသာ ေမ်ာက္ ညီေနာင္ေလးခုတို႔သည္ ေနာင္လာလတၱံ့ေသာ အဓြန႔္ကာလ၌၊ ဤခိုေတာင္မွ၊ အေရွ႕တူ႐ူအရပ္တြင္မင္းျမတ္ ညီေနာင္ ေလးဦး ျဖစ္၍ တိုင္းျပည္ထီးနန္း တည္ေထာင္ျပဳစုမည္။
သရက္ေလးေစ့ကို တေပါင္းတည္း ျမႇုပ္ႏွံေသာ
အလိုမွာ- ထိုျပည္မွ ဆင္းသက္လာေသာ ေခ်ာင္း ေျမာင္း တို႔သည္ တေပါင္းတစည္းတည္း ျဖစ္၍ ဤခိုေတာင္ကို ထြင္းေဖာက္ၿပီးလွ်င္ ဧရာဝတီျမစ္သို႔ပတ္ရစ္ ဆင္းသြားအံ့ေသာ အေၾကာင္း ျဖစ္သည္။
ေလးခုေသာ သရက္ေစ့လည္း တေပါင္းတည္း
ေသာ သရက္ေလးပင္၊ အထင္အရွား ေပါက္၍ေမ်ာက္ အေပါင္းအား စားေသာက္ မွီခိုစရာ မ်ားစြာျဖစ္အံ့သည္ဟု၊ ဗ်ာဒိတ္ေတာ္စကား မိန႔္ၾကားေတာ္မူ ဘူးသည္ႏွင့္အညီ၊ ထိုထိုသို႔ေသာ ေခ်ာင္းငယ္ ေျမာင္းငယ္တို႔မွ စီးေသာ ေရသည္၊ တေရာတယွက္တည္းေပါင္း၍ ခိုေတာင္ ဟူေသာ ေတာင္ကို ထြင္းေဖာက္၍ သြားေၾကာင္း။
တေရာတယွက္တည္းေသာ သရက္ႀကီးေလးပင္တို႔
သည္ အထင္အရွား ေပါက္ေရာက္ရွိသည္ အလိုကို ေထာက္ ေသာ္ ဗ်ာဒိတ္စကား မိန႔္ၾကားေတာ္မူေသာ ေမ်ာက္ညီေနာင္ ေလးဦးတို႔သည္ အသွ်င္မင္းျမတ္တို႔ပင္ ျဖစ္ေတာ့သည္-ဟု ေလွ်ာက္ထားလွ်င္-
မိဖုရား မလႅာကို ေခၚေတာ္မူ၍ အမိန႔္ေတာ္ ရွိသည္ကား-ခမည္းေတာ္ ဒြါရာဝတီမင္းက ထည့္အပ္ေတာ္
မူလိုက္ေသာ ဤအမတ္ႀကီး ဝိဒူရေက်ာ္ေခါင္သည္ မင္းေရး မင္းရာ၌သာ လိမၼာ ႁပြမ္းတီးသူမဟုတ္၊ ေလာကုတၱရာတရား၌ လည္း ငါ့အား ၫႊန္ျပ၊ အတိတ္က စကားကိုလည္း မွတ္သားေ လာက္ေအာင္၊ တေဘာင္ သိုက္ထြက္ႏွင့္၊ စဥ္ဆက္ေဟာေျပာ နိုင္သူ ျဖစ္ေပသည္-ဟု အဘအမွတ္ထား၍၊ ႀကီးက်ယ္ေသာ ေနရာထူးကို ေပးသနားေတာ္မူသည္။
ဒြါရာဝတီ စံေနရာအရပ္ကိုလည္း ဦးသုံးႀကိမ္ခ်၍
ကန္ေတာ့ၿပီးလွ်င္ မိဖုရား ႏုမလႅာကို ေ႐ႊခ်ိန္ပိႆာတစ္ရာ
ေကာင္းၿခံေပးေတာ္မူသည္။
ယင္းသို႔ေသာ အေၾကာင္းျဖင့္ ယခုတိုင္ ထင္ရွားရွိေသာ
သရက္ေလးပင္႐ြာႏွင့္ တာ ၂၀၀ ကြာခန႔္ အရပ္ျဖစ္ေသာ ခို
ေတာင္ကို ေရထြင္းေဖာက္၍ သြားေသာေၾကာင့္ “ေတာင္ထြင္း
ႀကီးၿမိဳ႕” သမုတ္သည္-ဟု၊ ေျပာထုံးဆိုေလ့ ရွိၾကသည္။
ထိုသို႔ ေျပာထုံး ဆိုေလ့ရွိေသာ စကားလည္း ရင္းဖ်ား ၊
အဓိပၸါယ္ကို ကုန္စင္ေအာင္မသိ၊ မွတ္သားမိသေ႐ြ႕ စကားႏွင့္ ၊
ပြားမ်ား ေျပာဆိုျခင္း၊ ခိုေတာင္ကို ေရထြင္း၍ ေတာင္တြင္းႀကီး
ၿမိဳ႕၊ သမုတ္ျခင္း စေသာ စကားကို ယိုးမွားတူေယာင္၊ ေသာင္
တင္ ေရမရ၊ ေျပာဆိုၾကေသာ စကားလည္း၊ အလြတ္မဲ့ ေျပာဆို
သည္ မဟုတ္ေပ။
မင္းညီေနာင္ ေလးပါးကို ဗ်ာဒိတ္ၾကားေတာ္မူဘူးေသာ ခိုေတာင္။ထိုခိုေတာင္ကို အရင္းထား၍ စကားတူရာ၊ ယုတၱာ ယုတၱိ၊ ရွိသင့္ ေလာက္ေသာ အမႈႏွင့္၊ ျပဳစု ေျပာဆိုေသာ စကားျဖစ္၍၊ ယင္းစကားကို လားလား သက္သက္၊ မပယ္သာ။ ထိုက္ရာ ႀကိဳက္ရာ၊ ႏွစ္ၿမိဳ႕ရာ အခြင့္ကို၊ အသင့္ႏွလုံးသြင္း ကုန္ရာသည္။
ဤကား စကားခ်ပ္တည္း။
------------
ထိုမွတပါးလည္း ေ႐ႊပႏၷက္ ခ်စဥ္၊ ေတာင္အရပ္မွ၊
ၾကယ္တံခြန္ထြက္ေသာ အေၾကာင္းကို ေမးေတာ္မူျပန္၍
အမတ္ႀကီးဝိဒူရေက်ာ္ေခါင္ ေလွ်ာက္ဆိုသည္ကား
တာရက ဓဇာ၊ ဒကၡိဏ ဒိသာ၊ ရာဇပူဇံ ကေရာတိ။
ဟူေသာ က်မ္းဂန္စကားႏွင့္ အညီ၊ ေတာင္အရပ္က ထြက္လွ်င္- မင္းတပါးတို႔၊ ရထားျမင္းဆင္၊ ဆက္တင္ ပို႔ေရာက္အံ့ေသာ အေၾကာင္း။ အေနာက္အရပ္က ထြက္လွ်င္-အေနာက္ တိုင္းျပည္၌ ေနကုန္ေသာ တိုင္းသားျပည္သူ၊ ရွင္ လူ ရဟန္းတို႔၊ ညွိုးႏြမ္းရာေသာ အေၾကာင္း။ ေျမာက္အရပ္က ထြက္လွ်င္
ျပည့္ရွင္မင္း၌ ဘိုးထိုက္ဥစၥာ၊ ရတနာေထြ၊ ေ႐ႊမိုးေငြသို႔၊ ေရာက္ေလရာေသာအေၾကာင္း။ အေရွ႕က ထြက္လွ်င္- အေရွ႕တိုင္းျပည္၌ ေနသည့္လူမ်ား၊ ဆင္းရဲသားတို႔၊ အစား ဆန္ေရ၊ လုပ္ေျခ ဒါ့ပါး၊ ပ်က္ျပား ငတ္မြတ္ရာေသာအေၾကာင္း ျဖစ္ပါသည္။
ယင္းသို႔ျဖစ္၍ ယခု နန္းေတာ္ ေ႐ႊပႏၷက္သည္း
ခ်စဥ္၊ ေတာင္အရပ္မွ ၾကယ္တံခြန္ ထြက္ျပသည္မွာ တိုင္းျပည္ သာယာ၍၊ ဘုန္းအာဏာ ၾကက္သေရတို႔သည္၊ ျမစ္ေရ အယာဥ္ကဲ့သို႔ တိုးတက္ေတာ္မူမည္ အမွန္၊ ဧကန္ မုခ် ျဖစ္ပါေၾကာင္း။
ဥကၠာက်သည့္ အလိုမွာ- ဝါတသိဂၤေတသု=ေလ
အစုတို႔သည္၊ ေဝန = အဟုန္အားျဖင့္၊ အညမညံ။အခ်င္းခ်င္း၊ သံဂတ သု=ခိုက္တိုက္ကုန္သည္ ရွိေသာ္၊ ဒီပိေကာ ဘာေသာဝိယ = မီးရႉး၏အေရာင္ကဲ့သို႔ေသာ၊ ၾသဘာေသာ = အေရာင္သည္၊ အာကာသေတာ = ေကာင္းကင္မွ၊ ပတတိ = က်၏။ တၾတ =ထိုမီးရႉး၏ အေရာင္ကဲ့သို႔ေသာ တေရာင္က်ရာ အရပ္၌၊ အယံ ဥကၠာပါတ ေဝါဟာေရာ = ဤသို႔ ဥကၠာ က်သည္-ဟု ေခၚေဝၚျခင္းသည္၊ ေဟာတိ=ျဖစ္၏။
တညွိေဒေသ = ထိုဥကၠာက်ေသာ အရပ္ေဒသ၌၊
ဝသႏၱာ = တည္ေနကုန္ေသာ၊ စတုပၸါေဒါ = အေျခေလးေခ်ာင္း ရွိေသာ၊ သိဂၤ = ဦးခ်ိဳေပါက္ေရာက္ကုန္ေသာ၊ သတၱာ = သတၱဝါတို႔သည္၊ ဒု ဗၻိကၡံ = ဆင္းရဲျခင္းမွ၊ နမုေစၥ = မလြတ္ရာ။
ဤသို႔လွ်င္ ပါရာတိတၳီ၊ သရေဒြး၊ သေရာဒယ
စေသာ က်မ္းမ်ားတြင္ ထင္ျမင္လာရွိသည္အတိုင္း အရွင္မင္း ႀကီးတို႔၌ အျပစ္မရွိပါ။ သတၱဝါ အေျခေလးေခ်ာင္းမွာသာ ဝဋ္ေဟာင္းမကင္းသူတို႔၊ ဆင္းရဲျခင္းျဖစ္ရပါသည္။
ဟုု - ေလွ်ာက္ထားလွ်င္၊ အမတ္ႀကီးအား ပတၱျမား လက္စြပ္တစ္ျခည္၊ ဆုေပးေတာ္မူျပန္သည္။
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment